dåligt med uppdatering.


2010-01-03 @ 12:30:24
HEj på er
blev visst inte som jag tänkt mig igår. hade ju tänkt att skriva lite inlägg..men hade fullt upp hela dagen och när jag väl satte mig vid datorn- ja då fastnade jag vid designen. Har kommit en bit på vägen med designen nu iaf, men det är en hel del småpul kvar tills jag har den som jag vill ha den :D
Gårdagskvällen var mysig, vi åt tacogratäng..var mumsigt! aldrig ätit det förut- o de kommer vi definitivt göra igen. Systeryster kom på besök en sväng och åt med oss med. SEdan såg vi på vi hade i alla fall tur med vädret- igen och  åt godis o annat gott!

Det var en liten uppdatering det- nu är det en liten pys här som vill komma till sin mamma <3
ha en trevlig söndagseftermiddag så ses vi senare!

kramis






Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Fin designen blev! :D

2010-01-03 @ 19:36:52
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback