en liten ligist.


2010-01-12 @ 15:28:03
Det är minsann en riktig ligist vi har här hemma, mitt i allt stressande för att hinna till öppet hus i morse så rev han självklart ner sin runda ikealampa på golvet så de vart glas överallt i hans rum. Fick ta o stänga in honom i datarummet så jag kunde städa undan allt utan att ha honom springandes runt galsflisorna. De hade varit farligt de..
Han stod därinne o slog på dörren o va arg o irriterad, men vad skulle jag göra? Sen gick vi iaf till öppet hus en sväng ändå. Vi vart lite sena..men va gör de?
Ja ni, nyss stod han i bakplåtslådan under spisen (han står eller sitter där för jämnan tycker jag), och nu vet ni vad han gör nu? han har fått ut halva dvd spelaren från tv bänken..bäst att a tar honom innan han får dvdn på sig!

Är han en busig liten ligist eller vad? världens sötaste iaf =)






Kommentarer
Postat av: feztis

hahaha vilken buse! Du har fullt upp om dagarna med andra ord ;)

2010-01-12 @ 19:00:33
URL: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback