frågestunden..


2010-01-27 @ 11:39:36
-Hur många barn vill du ha? Och Eliotts pappa, bor han med er?
Är ganska ny på bloggen, så har missat allt överhuvudtaget om någon pappa.


Jag vill nog ha 2-3 barn tror jag =D
Jadå, vi bor alla 3 tilllsammans i huset.. skriver honom som A eller pappa A oftast. så kanske är därför du missat de eftersom de bara är ett A, hihihi =)

unique vem kom på namnet eliott?

Det var väl egentligen jag som kom på det namnet under graviditeten. Och en dag när vi pratade om namn så sa jag att jag tyckte Elliott var fint, och till min förvåning så tyckte A det med..(han brukar oftast tycka annorlunda än va jag tycker ju..hihi)

mattias va har du på dig just nu?

Ärligt talat, vad är de för sorts fråga? jag har på mig de man brukar ha på sig!!! KLÄDER!!!!

Erika NÄR vill ni ha fler barn? ålder imellan?planerar ni att alltid bo där ni bor?

När? ja du.. det är en bra fråga- vi vill ju inte ha för stort glapp emellan..de ska ju ändå kunna ha glädje av varandra. ett par-tre år kanske?
Ja, vi kommer nog alltid bo kvar här där vi bor eftersom vi ju bor i eget hus och har jobb här. Dessutom är det ju billigt att bo här så =) (alltså husen kostar inte över miljonen o så)

Lena Hur träffades du och A? Hur länge har ni vart tillsammans?
Vi jobbar ju på samma jobb..så man kan väl säga kärlek på jobbet kort och gott ;) de va väl egentligen tack vare att jag var en rikgtig "hagga" som vi blev tillsammans. Tyckte inte om de jag gjorde för att fånga honom just då, men nu i efterhand med honom och världens finaste son så ångrar jag mig inte ett dugg..hade aldrig fått uppleva detta fina om de inte vore för de jag gjorde då <3
Vi firade 4 år som förlovade i slutet av augusti, och 5 år tillsammans i slutet av oktober =) Så i år blir de 6år!

Vi kör väl på några dagar till eller vad säger ni?? något ni vill veta ? FRåga på!! =)






Kommentarer
Postat av: w - ungtvåbarnsmamma

Jaa, nu är dem ju lite för stora för såna kläder, nu vill dem ju ha tuffa kläder.

hehe nja är inte så värst duktig faktiskt. chansar på att du använder photoshop. :) hur vare man ändrade text i kommentars rutan ? kram

2010-01-27 @ 12:00:22
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: MizzBlondii<3

Vilka andra bloggar läser du? :)



Btw, har försökt ladda upp bilderna på bloggen, jag godkänner dom inte. Men du kan väl bara ta och spara om? :P Men förut när jag försökte gick det inte, men nu sitter jag vid en annan dator, så det borde fungera. ;)<3 Kram

2010-01-27 @ 12:13:36
URL: http://mizzblondii.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hahaha, nu blev jag ju nyfiken på VAD du gjorde för att fånga honom! ;)

2010-01-27 @ 12:33:27
URL: http://carolina1979.se
Postat av: sara jasim

svara på dagens fråga ;)

http://justiice.blogg.se/

2010-01-27 @ 12:37:11
URL: http://justiice.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Jag vet inte riktigt.. Kanske det som du skrev.. :) Glöm inte att skriva "MizzBlondii".

Den är jättebra! :) Men kör på den texten du skrev. ;)<3

2010-01-27 @ 17:39:45
Postat av: Förvirrade Morsan

sv; ja, alltid ska man behöva slita arslet av sig för att allt ska bli rätt :P pluggar till förskollärare nu :D

2010-01-27 @ 17:53:25
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback