godmorgon trettondag


2010-01-06 @ 09:05:00
Huh, natten har varit superbra tycker jag. HAr fått sova oavbrutet tills klockan var ca halv7, vaknade bara upp och såg a när han öppnade dörren till sovrummet innan han gick till jobbet. så trött var visst jag =) Elliott fick sin välling strax innan 7 o sen somnade han om till kvart i 8. inte lustigt att han sov så länge idag dock- han somnade ju inte förrän halv tio igår, till skillnad från när han brukar gå o lägga sig 6-halv 7 annars.
Gårkvällen var jättetrevligt, åt som jag aldrig sett mat förut. Fick efterätt med- vaniljpanacotta med ett lager av chokladpudding ovanpå. Åt så jag var sprängmätt!

Idag blir det nog lugnt, hade tänkt att åka pulka..men det är alldeles för kallt för småbarn att vara ute så tycker jag. Skulle behöva handla de där jag glömde handla på city gross idag om vi ska kunna följa matlistan vi skrivit.

Tror jag ska ta o kika in hos veras hus nu och se vad som ska köpas för de där 300 kronorna jag vann där *lycka*

vad ska ni göra idag?

kramis






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback