jobba.


2010-01-18 @ 11:07:31
har fått en del undringar angående mitt jobb; när jag ska börja jobba, vad jag jobbar med och hur mkt jag ska jobba osv..så tänkte göra ett inlägg om de ;)

Tanken är att jag ska börja jobba den 15:e februari, och då börjar elliott på dagis. Kommer att jobba 75%tvätteriet, och då blir arbetstiderna 08.00-14.36- väldans bra tider med andra ord. HAde jag jobbat heltid så hade jag börjat kl 6 och då hade man nog fått gå upp halv 5 för att hinna med alla bestyr som ska hinnas med innan ju, känns taskigt och väcka elliott så dags för o släpa iväg honom till dagis, 8 är ju mkt bättre =)
SEdan är tanken att jag ska jobba fram till mitten av juni och sen va hemma hela sommaren fram till mitten av september (om jag har semesterdagar kvar, annars blir de augusti)

Sådär.. är de nåt mer ni vill veta så är de bara att fråga på =) lovar att svara så gott jag kan!

kramis






Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gör man på ett tvätteri? vad är det?



erika =)

2010-01-20 @ 21:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback