mammafis.


2010-01-20 @ 17:43:12
Elliott är värsta mammafisen numera, han ska bara sitta hos en hela tiden o när han inte får de så blir han ledsen. Han är sådan extra mkt ikväll känns de som.. släppte nyss ner honom för han tappade sin leksak, och han vart jätteledsen. Pappa a tog honom men de verkar inte duga lika bra =/

hoppas han sover bättre inatt än natten som varit, han var sådär jätteledsen o otröstlig igen. Så va bara o lägga honom mellan oss i sängen..o då somnade han..men han har sovit riktigt kasst o varit överallt i sängen känns de som.

Nää..åter till min ledsna mammafis!
hoppas allt är bra med er?

blir inte så mkt bloggande just nu eftersom jag håller på med lite designer till folk med. lediga tiden går till de o plock här hemma.. Men kikar ju ändå in i era bloggar både nu o då =)

kramis






Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma & Gravid

Ja jag hoppas det jag med, han söker ju jobb men som det är nu är det tyvärr inte så lätt att få jobb :(

Ja Alicia har varit lite svår med att leka själv :(

2010-01-20 @ 17:51:53
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: CiliaH

Sån runda hade Matilda för ett par veckor sedan, just det här med att vara otröstlig på nätterna. Nu snarkar hon hur som helst gott igen.



Kram

2010-01-20 @ 18:53:10
URL: http://ugglehuset.wordpress.com
Postat av: Therese

Ååhhhh känner igen det där med att vara mammig,Alicia e oxå såå mammig i hon ska oxå hela tiden vara uppe hos mig...o sen ska hon ner men då blir hon ledsen så då får man ta upp henne igen...o ...jaa...suck...men det e väl en liten period bara...fast ganska så mysigt emellanåt...:DTack än en gång för designen gumman!!!!:DJAg blir såå glad när jag tittar på den...JAg lyckades att skriva en text..:DPuss o kram

2010-01-20 @ 22:47:28
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback