måndag..igen.


2010-01-18 @ 06:56:06
godmorgon, då va de måndag igen! tycker helgerna går så fort- känns som de inte är annat än måndagar ju!
I morse vaknade lillplutten strax innan 6 <3 han fick komma upp o drack sin välling i sin puff samtidigt som han kikade på i drömmarnas trädgård..de va så mysigt!!

Idag blir det en promenad hade jag tänkt, måste passa på att få frisk luft nu de dagarna som e kvar innan man börjar jobba, för sen är man ju inne hela dagarna o har inte möjlighet o ta sig ut ;)

nu blire ännu mera bus =)






Kommentarer
Postat av: unique

när ska du börja jobba igen o vad jobbar du med?

2010-01-18 @ 07:05:28
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Lina-La funkis villa

Leja vaknade nästan exakt samma tid idag och fick sin vällning, sen somnade vi om och sov till halv 8.

När ska du börja jobba igen? Jag ska börja 1 mars, fast jag ska bara jobba 3 dagar i veckan, lite lagom.

Ha en bra måndag!



Kram

2010-01-18 @ 08:28:06
URL: http://linalillalina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vart tar all tid vägen egentligen..det är bara måndaga och fredag..:) Hur känns det att börja jobba snart igen då? Kommer du jobba 100%? Jag tyckte att det var ganska så skönt när det var dags att börja jobba igen..Det är då familjeivet börjar på rikitgt på nåt sätt! Ha det gott! Kram!

2010-01-18 @ 10:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback