Pulka


2010-01-12 @ 21:10:17

(ni får ursäkta stavningen, såg de inte förrän nu..har inte sparat kollaget som en photoshop fil så kan inte åtgäda det =( )
I eftermiddags när a kom hem så begav vi oss ut en sväng. Vi gick till en pulkabacke som ligger här i området där vi bor och gud så roligt vi hade det. Elliott verkligen älskar att åka pulka nedför backen..han flinade mest hela tiden =)
Vi var dock inte ute sålänge eftersom de va ganska kallt. Jag hade bara mina tunna vantar på mig och de stack i fingrarna o då undrade jag om inte elliott frös. Vi rörde ju ändå på oss men elliott satt ju still där i pulkan.







Kommentarer
Postat av: Eva

vi har haft det bra, men milo har haft ont i magen..han vägrar ju bajsa när vi är borta , så han bajsade första gången runt 16.30 idag =/

och sen har han pruttat hela kvällen...

hoppas magen är bättre imorrn på stackarn..

får jag komma och hälsa på någon dag ? när jag inte är lika stressad =) kram

2010-01-12 @ 21:26:13
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Malin

Heej:D

Jag har varit iväg hela dagen idag så min sambo va inne på min blogg o hade sett designen. Han btyckte den va väldigt snygg o de tycker ja också. Tack så JTTEMKT:D

Kram

2010-01-12 @ 22:04:30
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback