trött tröttare tröttast


2010-01-05 @ 07:04:16

hoppas ni sovit gott? Här kan natten bara beskrivas med ett ord; kaos. Det hela började när jag hade lagt mig strax innan elva..då var han ledsen därinne. Gick in till hans rum o stoppade om honom igen o han somnade om. Men efter bara en liten stund så vaknade han o va ledsen igen. Han vaknade o var ledsen och somande om igen tills klockan var halv 2 sen så va han så ledsen så att inget dög. Fick sitta därinne hos honom tills han somnade igen. Sen vaknade han efter en liten stund igen. Men då lät jag honom ligga kvar därinne; gick inte in eller nåt- och då somnade han om. Så runt 3 snåret kan jag tänka mig att jag somnade ordentligt o sen vaknade han vid kvart över 5 och var klarvaken. Idag ska jag verkligen ta en låång nap samtidigt som han sover!
nog med klagosång, Idag är det trettondagsafton..ska ni göra nåt speciellt?? A ska jobba imorn trots att det är helgdag. På vårat jobb brukar vi jobba när trettondagen är och sedan vara lediga på fredagen istället så man får lite mer sammanhängande- och det tycker jag är jättebra. Men nu ska han visst jobba på fredagen med =( det suger en hel del nu när man är en liten familj o allt! Men de får väl gå =) finns ju dom som har de sååå mkt värre faktiskt!!

om man skulle ta o ladda upp lite bilder från kameran kanske?

hörs senare







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback