ännu mer ord <3


2010-07-14 @ 13:03:12
O vår lille busunge bara fortsätter o snappa upp mer o mer..de är så roligt =)
Igår när vi va ute o badade i poolen så gick jag in o hämtade ett par kannor med kallt vatten från köket o hällde över efterosom vattnet typ hade blivit ljummet i poolen. O då frågade jag, ska mamma hämta mer? Då sa elliott "meer" sen fick han en av kannorna o leka med i poolen, då tog han vatten från poolen o hällde över ena landet här hemma, o när de tog slut så sa han "meer" och hämtade mer vatten i poolen.
Igår hade elliott dessutom pekat på bilar o frågat "de där?"  då hade A sagt Bil, och då hade elliott oxå sagt "biil" tycker de är så mysigt o höra våran sons ord <3

Nu ska jag tärna grönsaker o lite här..vankas tacos när A kommit hem från jobbet. Sen jag följa med folket till stubbegården å vräka i mig massa kakor o gött i eftermiddag- kanske kommer jag då att ha mer än en bulle i magen? haha

ha en fortsatt fin dag!
kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback