Guten morgen!


2010-07-14 @ 08:07:05
Godmorgon på er alla från ett molnigt o mkt svalare östergötland. Shit vilket busväder det var igår eftermiddag då. Men de behövdes ju verkligen!! o en sådan dag som de verkar bli idag är inte fel heller. Då kan man passa på att städa o dona inomhus innan de fina vädret kommer igen ju =)

Gårdagseftermiddagen spenderades i linköping med mor o mina systrar. Blev massa besök hos tv försäljare, jag var inne på cubus o blev besviken på dom för första gången, det inhandlades lite ljusa t-shirtar till elliott, jag köpte ett par mammaleggins o två linnen på hm.

När vi väl var på väg hem så ringde en gammal vän till mig. Har skickat flera sms till henne den senaste tiden o frågat hur de varit med henne osv, och igår.. över ett år sedan vi hördes sist så ringde hon upp mig eftersom hon var påväg en sväng hem tlll bynn.  Men jag va ju inte hemma ännu o klockan var nästan 20 så jag tyckte de va i senaste laget o ses, vi sa att vi får ta o ses nästa gång hon kommer hem,
Hon berättade att hon hade en liten bebis i magen som skulle komma den 21 september, jag gratulerade så mkt o berättade att jag oxå hade en liiiiten bebis i magen =) Så grattis till henne =)

Idag får de verkligen bli en städ o plockdag känner jag, får panik av att inte hinna/orka städa igen när de bli sådär sablans varmt igen.

ha en trevlig morgon.
kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback