Lite shopping


2010-07-23 @ 13:29:06
Vi hämtade upp svärmor o svärfar runt halv tio tiden, sedan tog vi oss en tur till mjölby. Och där köptes det badshorts till A och sedan dessa:
blev två stycken strandbadlakan med stjärnor från hemtex som hade rea. (2 stycken för under 100-lappen va inte farligt)

Har ett bra tag letat efter en långklänning att ha nu till sommaren. HAde sett att lindex sålde nån med breda ränder, men när jag provade den så va den för lång...jag trampade på den..o så vill man ju inte ha de. JAg hade turen att hitta en enfärgad- ribbstickad långklänning i kakigrönt från samma ställe o när jag provade den så kändes de som att den fick följa me hem- o de gjorde den med =)

Sedan åkte vi vidare mot mantorp o citygross för o shoppa. Svärfar tog hand om elliott medan svärmor o jag handlade. Tyckte de gick riktigt smidigt. Sen packade vi in oss i bilen o åkte hemåt. Vi var väl hemma runt halv ett. Så jag lade elliott i hans säng o där har han sovit sedan tio i ett nu. Liten kille var trött kille <3

Ska ta o packa o greja lite strax hade jag tänkt..stryka grejer på listan måste man ju komma ihåg o göra medan man packar me ;)

hörs senare,
kramar






Kommentarer
Postat av: Malin, Mamma till Zelina

Hej och förlåt för sent svar, men finns tyvärr inte så mkt tid att svara på kommentarer just nu. :) hoppas allt är bra med er och tack för gratulationen. :) kram

2010-07-23 @ 17:27:50
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Liselotte,21 år & mamma till Lilly 14 månader & mini med BF 25/11♥

Sv: Jo det är ju en riktigt bra & prisvänlig vagn. Jag gillar inte heller att man inte kan höja & sänka handtaget. Men det passar superbra för mannen som är 180 någonting & lilla jag som är 164 är lite för kort för det man det får funka. Får väl dra på mig högklackat när man ska ut & gå haha =)



Kram

2010-07-23 @ 20:31:44
URL: http://liselotteloves.blogg.se/
Postat av: Louise&Isabella

haha, akn tänka mig det. Jag vet inte vad jag hade gjort om Isabella hade vaknat vid sex alltid! Jo, vi har det bra i värmen, fast idag har det varit lite mer behagligt!! Jag har sysselsatt mig med 5 maskiner tvätt! Hoppas ni får en mysig vecka på öland!! kramis

2010-07-23 @ 20:51:33
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback