Tar mig en liten lugn stund o mumsar.


2010-07-07 @ 13:19:34
känns som de verkligen gått i ett hittills idag. Fast det är skönt  o va sysselsatt så tiden går fort ju =)

På morgonen tog vi tag i städningen, nu är de bara torkning av vardagsrumsgolv, kök o hallen samt toaletterna kvar. De ville jag gärna inte göra när elliott va vaken eftersom han brukar halka o hålla på! Så de får bli när jag pausat klart ;)

Vi va ju på byn o handlade lite grann, stannade även inom kidzshoppen för o kika lite grann..hittade massa fint men vart lite för dumsnål för o köpa nåt. Vad tråkig man ska va då! På vägen hem tog vi svängen förbi sis o W o M o ellliott fick gå ner o springa runt o leka av sig en liten liten stund. Sen sattes han i vagnen igen o vi styrde mot bengtsson (skattegårdens handelshus) för o leta efter mattor. De enda dörrmattorna jag hittade som va typ sådana vi letade efter hade antingen döskalle eller husvagnar o bilar på. Men eftersom jag kände att jag ändå va i så stort behov så fick de följa med ett par med husvagnar o bilar på i slutändan iaf. Inte de motivet man vill ha, men va gör man?

När vi kom hem fick elliott lunch, sen satte jag igång o göra en stor sats med hemmagjord jordgubbskräm med hela färska jordgubbar i. Har precis ätit lite av krämen.. o de va supergott =) Älskar när det är hela jordgubbar i =)

nää..nu får nog min paus va klar..här måste städas klart =)

hörs senare,
kramar






Kommentarer
Postat av: Eva

åhh det är ju så gott med kräm med bitar =)

2010-07-07 @ 19:42:49
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Mad

Ja det är skitdåligt att dem inte har koll. Blir så trött..

Men jag råkar ut för det hyfsat ofta tyvärr..

2010-07-07 @ 20:43:45
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback