Torsdag.


2010-07-22 @ 12:00:22
Sitter här o väntar på att Elliott ska somna. Han är verkligen supertrött- men har svårt att komma till ro eftersom nästan alla grannar här runtomkring just nu verkar spika =/ 
Vi va ju iväg till vadstena igår. Blev bjudna på grillat hos min morbror o hans sambo inne i stan- det var jättegott o mysigt. Sedan gick vi ner och kollade på nostalgin en stund. VA massa motorcyklar, gamla bilar, nyare häftiga bilar o sånt..riktigt skoj o se. Sen blev de lite glass oxå = )
Vi va hemma här i bynn runt tio snåret o elliott kom i säng strax efter tiosnåret, gav till och med sin mamma sovmorgon till klockan 7 i morse, de va inte illa de =)

Tog en liten tripp fram till byn förut, behövde köpa lite mjölk o sånt! sen stannade vi hos elliotts mormor o fikade lite grann..sen när vi kom hem fick elliott sig en smörgås som han typ inte ville ha för han va så trött o gnodde sig så mkt i ögonen. så jag frågade honom om han ville lägga sig o gick till rummet där sängen står, han följde efter utan problem med sin filt o nalle puh i nävarna. Men somnat har han som sagt inte gjort ännu =(

ÄR väl bara för att jag sitter o väntar på att han ska somna så jag kan skrubba toaletterna i lugn o ro o sedan damma o plocka lite. Vill ju helst inte börja me de innan, för om han inte somnar så bli ju allt bara halvfärdigt =/

GUD va de håller på o spikar o grejar häromkring idag ;)

hörs senare,
kramar






Kommentarer
Postat av: Emelie

Så, ursäkta mitt sena svar men jag är inte den snabbaste alltid.. Haha



Jag mår oförskämt bra faktiskt och trivs med det :)

Hur mår du själv? Kram

2010-07-22 @ 13:56:21
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Postat av: Louise&Isabella

sovmorgon till sju låter ju bra, här fick vi väcka Bellan vid nio;)

2010-07-22 @ 21:04:46
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback