Uttråkade.


2010-07-21 @ 10:40:11
Att bara gå hemma när sambon jobbar o alla andra har semster är faktiskt liite tråkigt. Men snart är de ju slut på de =) Vi va så uttråkade förut runt halv 10 så vi cyklade en sväng. Cyklade förbi elliotts kusin- vi tänkte om han kanske va hemma o va lite leksugen. Men de va ingen hemma där inte, sen åkte vi förbi elliotts mormor en sväng o pratade lite grann..sen blev det faktiskt en tur ner till jobbet för o hälsa på pappa A. Tänkte passa på att hämta upp mina arbetskläder så jag kunde prova dom o se så de passar, det är ju dags o jobba sen igen så. Va ju ett tag sen jag beställde kläderna så de kan ju va för små nu ;)

Hoppas, hoppas att paketet med badkläder från h&m kommer idag,

har du namntips till bebisen får du gärna skriva när det här ;)

hörs senare,
kramar







Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har faktiskt längtat lite jag oxå efter programmet , är ju inte så mycket vettigt som går på tv nu .och nu har jag precis gjort god chokladkola hihi..

det var skönt att få komma iväg en stund idag!'klart vi måste ses nån dag sen när ni kommit hem igen, vore superkul =)kram

2010-07-21 @ 19:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback