att söva ett gråtande barn =/


2010-06-16 @ 12:10:35
Nu sover lilleman äntligen. De va ingen enkel match idag inte. Speciellt inte när servicekillen kom när de egentligen va läggdags. Elliott ville ju bara vara ute i tvättstugan o kika på vad han gjorde hela tiden. Testade o lägga honom en gång men de gick inte, o sen testade jag strax innan servicekillen gick.
Gud så ledsen han var sista gången, han bara tjöt o tjöt (pga övrtröttheten antagligen) o skrek sig hes. Det gjorde verkligen ont i mammahjärtat att låta honom ligga därinne o låta så trots att jag vet att efter en stund så tröttnar de o somnar. Hatar o behöva söva lilleman när han är sååå ledsen =(

nu har vi iaf en fungerande tvättmaskin igen, det känns sååå gött =)

nu ska jag ta mig en knäckemacka me massa OST på =)

hörs senare,
kramar






Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Fungerar det inte bättre om ni är med honom när han är så ledsen? Jag hoppas att du inte tar illa upp men jag förstår inte varför barn ska gråta sig till sömns.

Hoppas att ni får en skön dag i solen, som skiner här med :)

2010-06-16 @ 13:09:18
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback