lite otäckt o rörelser?


2010-06-23 @ 09:02:24
Det är lite otäckt de här me o va gravid ibland ändå..eller otäckt o otäckt- man skrämmer upp sig själv för minsta lilla ju! De senaste är ju att om kvällarna när jag gått o lagt mig så kan jag ibland bli rosslig i halsen o hosta o harkla lite..o då knäpper de till gör ont i magen..så då vågar ju inte jag hosta. Men ställer jag mig upp o hostar så gör det inte ett dugg ont. O direkt så börjar man o överanalysera de- tänk om bebisen blir skadad osv.. helt otroligt!

Igår tyckte jag mig känna lite rörelser därinne när jag låg i sängen.. längtar så tills de känns mer tydligt =)






Kommentarer
Postat av: Sofia

Är det inte bara livmodern som gör ont? Det drar ju lite i ligamenten med hastiga rörelser som en hostning kan medföra? :) Har då gjort det på mig och oftast i rakt liggande eller rakt stående position.Tror inte det är någon fara...

2010-06-25 @ 12:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback