Tisdag.


2010-06-29 @ 08:00:27
Tisdag o jätteunderbart väder verkar de vara ute idag med, de säger vi absolut inte nej till =)

elliott sitter  o kikar lite på playhouse disney o jag sitter o surfar runt lite grann. Ska snart ta o äta lite frukost är de tänkt o sedan blir de en tur fram till byn idag igen, måste köpa potatissallad o lite sånt! Sen blir de poolhäng idag me förhoppningsvis =)

Sovmorgon till halv 7 fick man idag, o Elliott har varit så gullig nu, suttit o gett mig massa pussar,hihi!

Tycker så synd om våran son, vet inte hur länge han varit hård i magen nu till o från. Har fått börja med en ny kur med laktulos nu- har använt de i flera dagar o ännu har de inte släppt =( han får verkligen kämpa med o få ut nåt..o när de väl kommer ut så är de oftast en enda stor hård klutt, eller oxå en stor klase med massa småpluttar.
Vet inte vad jag ska ta mig till snart, de är verkligen hopplöst. Gör ont i mammahjärtat ju <3 Stackars elliotten!

nähä, vet ni vad? nu måste jag nog ta ta i de hela.. ska slänga in en maskin med tvätt oxå.

önskar er alla en trevlig förmiddag,

kanske mmsar nån bild under dagens gång.

kramis






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback