Trubbel en söndagskväll =/


2010-06-14 @ 06:37:30
usch, jag blev på så dåligt humör igårkväll..o anledningen? jo våran tvättmaskin som inte är mer än 1 1/2 år typ slutade o fungera. Det stod F3 i meddelande fältet- o när jag kikade i boken så stod det att man skulle ta o tömma på vatten o tömma alla filter o sånt..o de gjorde jag o körde igång en maskin igen.. Men tror ni inte att de stod samma ett tag senare igen? o då gick det inte ens att tömma maskinen på vatten. Så jag fick göra det manuellt!! o sen inte nog me de, fick ju inte ut tvätten som låg i tvättmaskinen heller =/

Så jag var nog inte klar förrän halv 11.. o då va ja supertrött. Brukar ju somna runt nio annars ;)
så idag blir de att ringa cylinda o höra om nån kan komma ut. Med tanke på att man bor på sån liten ort så kommer de antagligen att dröja flera dar innan de kan komma =( känns rätt surt med tanke på hur elliotts kläder ser ut efter en förmiddag ute..man byter ju kläder konstant numera ;P
men vi får väl klara oss!

annars ska vi ha de gött o mysigt idag elliott o jag =)

önskar er en trevlig förmiddag!
kramar






Kommentarer
Postat av: Malin, 22 år Gravid v37

Ja det är helt underbart att vänta smått verkligen längtar så enormt efter henne nu. och på onsdag är hon färdigbakad så då är det dags att begära vräkning ;)



Jo jag har testat allt möjligt men inget hjälper mer än 1 min typ. :(

2010-06-14 @ 10:59:03
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback