ute på vift.


2010-06-22 @ 12:01:52
Nu på förmiddagen har elliott o jag varit ute på vift en sväng. Vi tog oss en tur till citygross o handlade lite för o fylla upp frysen o kylen. Kom hem runt halv 12 o då va de bara o lägga elliott i sängen direkt, så nu sover han!

Vi ska vara på BVC sen klockan ett, så kommer antagligen att få väcka lillkillen =/ tycker inte om att behöva väcka sovande barn, men idag blir jag säkert så illa tvungen eftersom han måste få i sig nåt o äta innan vi åker dit oxå.
Var ju ett tag sen vi va där sist, så de ska bli kul o se hur mkt han väger o hur lång han är nu. Är visst läkarkontroll o spruta som gäller oxå- hoppas han inte får feber av sprutan nu bara som han brukar kunna få =( är ju roligt om man kan få va ute o leka o busa imorn ju!

nähä, om jag skulle ta o äta upp smörgåsen jag har liggandes här på bordet?

vi hörs senare,
kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback