vänta.


2010-06-18 @ 20:00:59
apråpå förra inlägget så ska jag nog faktiskt vänta o ta på mig mammabyxorna lite till iaf ;)
jag kan ju ha vissa byxor ändå fortfarande. Va bara de att jag provade mina jeans som var nytvättade o lite högre i midjan häromdagen o visst..jag kunde knäppa dom- men de satt åt sådär jobbigt så man nästan fick ont i magen o då tycker jag inte att det är skönt. Sen har jag ett par andra jeans som verkligen är mina favvisar som jag använder jämt..o ja..de åker bara ner hela tiden så man får häng..de vill ja inte heller ha ju =/ men jag känner att jag inte tänker ta på mig de där brallorna förrän jag varit på RUL o sett att allt är okej. Sen kan jag gläderligen ta på mig mammabyxorna. Är väl kanske lite nojjig..men tycker de känns bättre så =)

De finns ju leggins o sånt o ha på sig under tiden som har lite mjukare passform =)






Kommentarer
Postat av: Lena - Mamma till Ian

Jag tycker att det är helt okej att ta på dom när man själv känner att man vill ha stöd för magen och slippa gå och dra upp sina vanliga byxor. Sen med andra barnet brukar magen komma snabbare.



Kram

2010-06-18 @ 21:04:42
URL: http://trollflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback