yohoo.


2010-06-17 @ 12:02:32
kom nyss hem från vad som skulle varit en promenad fram till byn för o handla lite. De slutade me att vi träffade på elliotts moser o kusiner så vi gick o handlade o sen fikade vi lite hos mamma. så pojkarna fick leka lite grann =)

Verkar som att elliott har somnat nu, så jag tänkte faktiskt till grannarnas förskräckelse ta på mig bikinin o lapa lite sol...hihi! man måste väl passa på eller? ska ta o hälla ut ogräsättika på våran plattor på altanen med när jag ändå är ute =)

Vi ska möta upp a sen när han slutat o jobba så ska vi ta en snabbtur in till cubus i linköping, behöver köpa lite mer överdelar att ha på mig o eftersom jag är en stadig shoppare där så råkar jag fått veta att de har 20 procents rabatt på alla kläder idag =) så hoppas man hittar nåt!

önskar er alla en trevlig dag!

kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback