för ett år sen- godmorgon allihopa!


2010-03-27 @ 12:27:14
frick för mig att man kanske skulle gå tillbaka i arkivet och se vad man skrev för ett år sen, och detta var det första inlägget jag skrev fredagen den 27:e mars kl 07:41:13

godmorgon allihopa!



"nu är vi vakna. Har legat o dragit oss i min säng en bra stund. Elliott har legat o sparkat o slagits..troligen har han varit överenergisk o velat gå upp länge..stackars honom. Inte lätt o ha en seg mamma.

Inatt har jag sovit som en kratta. Han har legat o tappat nappen hela tiden,sparkat av sig täcket så jag fått ta på honom de. gav upp vid typ tolv o lade han hos mig, för då va de ju lättare o stoppa in nappen. Men han har farit runt o haft sig ändå. Ont i nacken har jag pga platsbristen! Sedan vaknade han strax efter fyra o var hungrig, så var bara å gå upp o ge honom mat med ett stort leende =) gick o lade oss igen vid halv fem, sedan vaknade han vid 6 o hade bestämt sig för att han inte ville sova mer. Testade att återigen lägga honom i min säng. Men han bara låg o sparkade o slog..inte ville han sova.

jaja..sådanan dagar har man idag. En del stackare har de jämt, så jag ska inte klaga mer; jag lovar!

hoppas alla mår bra. kramis"



hihi..tänk va liten han var då, o mkt lugnare än vad han är nu iaf, det händer mkt på ett år =)!!






Kommentarer
Postat av: Eva

japp en moppe ska han ha...jo vi behåller bägge bilarna, är ju bra att ha 2..tror inte att magnus alltid vill åka moppe, i spöregn eller -20 tex =)

idag blir det lugnt, vi ska ha mys och bus dag =)

ja skönt att det inte kommit mer kräks, och än så länge mår jag bra oxå..hoppas det håller i sig...

torsdag nästa vecka vert jag inte vad vi ska göra..magnus jobbar iaf och sen har vi sim på kvällen..

2010-03-27 @ 12:34:49
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Evelina

Brukar fixa det mesta och lösa det mesta... men nu ger jag upp :( Tråkigt ville ju så gärna! Får väl försöka få någon som kan visa mig! :) Tack ändå för hjälptn!

Gud va söt han är, er elliott! Kram

2010-03-27 @ 12:37:19
URL: http://evveliiina.blogg.se/
Postat av: linda

Vilken liten söting, tänk vad tiden går snabbt =)

2010-03-30 @ 12:11:37
URL: http://lindahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback