från sängen..


2010-03-30 @ 19:34:20


ligger i sängen o läser lite bloggar, tänkte kika in här o skriva nåt litet med ju..hihi! Dagen har gått i rusande fart, gick jättesnabbt att jobba o sen gick tiden med buselliott till läggdags jättefort med. A o elliott mötte upp mig på jobbet så tog vi en promenad hemåt.Väl hemma gjorde jag köttfärspaj o sen åt vi. Efter det tog vi en långpromenad i solen- det var underbart =) stannade på ica på vägen hem.

Sen fick lilleman springa runt o busa av sig innan de va dags för läggningen.
Idag var de lika svårt att lägga honom som igår, panikartade tjut kom, tårarna forsade- hesheten trädde i kraft. HAn fick komma upp men han var ju såå trött så vi lade honom igen! vad är detta för nåt egentligen?? usch..hoppas de bara var nåt tillfälligt igår o idag för såhär vill vi ju inte ha de =(

önskar er alla en fortsatt trevlig kväll!

blir nog inge mer bloggande idag, tänkte faktiskt ligga o kika på tv tills jag somnar, de är härligt de =)

KRAMAR







Kommentarer
Postat av: Eva

tack för din fina kommentar ! just nu känner man sig inte så glad..milo han ser ut som ett levande skelett så smal är han =/ och jag kan inte göra nåt åt de...bara att ta nya tag imorrn..

angående torsdag..kanske är likabra ändå..eftersom milo är så här knasigt sjuk...vi får ses en annan dag ! kram på er..

2010-03-30 @ 19:56:24
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Lindah

Tack så mkt... Men idag är han bara omöjlig :(

han håller på åh få tänder 5 st samtidigt.. Han har så ont, och ja känner mig så hemsk som inte kan göra något :(

2010-03-30 @ 20:09:51
URL: http://lindahh.blogg.se/
Postat av: Nina

dem har ju sina perioder.. går säkert över ska du se :D

den säger ju alltid att dem har sina faser dem små :P

2010-03-30 @ 22:15:23
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback