glömde ju


2010-03-17 @ 20:21:21
tänkte jag skulle berätta lite om vad jag köpt ju. Har dock inte packat upp några grejer sen ullaredstrippen tidigare idag så lite bilder får de nog kanske inte bli förrän imorn på de!

har iaf köpt en lampa, en jacka till mig, en jacka till A, två jackor till Elliott, gardiner till köket, strumpor, plånbok, tvättmedel, två fotoramar, bäddset till spjälsäng, ett par jeansleggins i svart med nitar, en topp med snörning, ett par shorts till elliotts lillkusin, en leksak till elliotts lillkusin, en scarf till mig själv, två löpare, en porslinshöna, bakplåtspapper, alufolie, svinto, tandborstar, tandtråd, tandpetare, mineralfoundation, pulverögonskuggor, och mkt mer som jag inte kommer på just nu!

SEn har jag ordnat så våran hemtelefon blir flyttad till en mobiltelefon med, samt ett till mobilt bredband- fick ett shysst pris på't!

Nu ska jag ta o lägga mig i sängen o nana kudde!

godnatt allihopa,
vi hörs imorn!

kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback