godkväll


2010-03-03 @ 18:39:44
då sitter man en liten sväng framför datorn igen då =)
Dagen har varit bra..tiden på jobbet går riktigt fort nu när man inte jobbar heltid! O så står man o lääängtar efter sin underbara son hela tiden med! O så blir jag såå glad när jag kommer hem efter jobbet o kommer innanför dörren o det är nån som möter mig o ropar mamamama, då blir jag jätteglad i mitt mammahjärta =)
De känns dock som att tiden inte riktigt räcker till på nåt sätt.. man slutar ju vid 14.36- sen går man hem o är hemma strax innan 3. Så då har man tre timmar på sig att umgås o busa med sin son tils han ska lägga sig- och de tycker jag är alldeles för lite ju!Förstår inte hur föräldrar som jobbar senare än så klarar av att inte få träffa sin barn mer än nån timma eller två..stor eloge till dom ju!!

I eftermiddag hade jag en kaka i ugnen o elliott gick fram o tillbaka o kikade på den i ugnen- då sa jag kaka ett par gånger o vet ni vad?? han ska oxå kaka..hihi- va glad jag blev då =)
Han har ju inte direkt sagt några ord hittills (Förutom mamma o pappa) så de verkar som att han börjar lära sig lite smått nu =) det är såå mysigt o höra dom försöka prata ju..hihi!

näää..om man skulle återgå till lugnet o tystnaden här hemma.. elliott sover, A är o tränar o de enda som hörs är sprakandet från kaminen..MYSIGT ELLER MYSIGT??

om en stund blir de en dusch sen tv i sängen tror jag,
önskar er alla en trevlig kväll!

kramar






Kommentarer
Postat av: johanna med tyra och otto

ja visst är den fin:)



vad roligt att han sa kaka:) nu kommer det säkert fler ord..



kram

2010-03-03 @ 19:35:20
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: CiliaH

I Helsingborg finns det en butik som säljer dem, men jag har köpt Matildas på Tradera, åt helsikes för dyrt annars :D



Jag har ett par ute på Tradera nu som kändes mer grabbiga i modellen.



Kram

2010-03-03 @ 19:45:10
URL: http://ugglehuset.wordpress.com
Postat av: Amanda & Oscar

Va gulligt!!! Oscar försöker prata men det går inte så bra :)

2010-03-03 @ 20:14:41
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback