godmorgon måndag.


2010-03-22 @ 07:10:34
Gomorgon kära läsare,
IDag startades morgonen med en välbehövd sovmorgon till ca halv 7 istället för 5, tack min lilla sötelliott =)
Har precis ätit lite frulle o passar på att kika in här snabbt medan elliott kikar på musse piggs klubbhus. Snart är det dags att borsta tänderna o smörja in oss lite grann här..o så ska elliott ha lite kläder på sig me ju, sen ska han få gå på dagis för första gången på över en vecka!

Ieftermiddag måste det bli en låångpromenad- ska försöka att gå ner ett par kilon som jag råkat gå upp nu på sistone tänkte jag!

Idag händer det grejer  i bloggen, tävlingen med onetex avslutas ju o en vinnare ska utses. Vid 20.00 ska utlottningen ske..spännande va??

O så kommer de ju att hända nåt mer idag ;) håller er på halster tills jag kommit hem från jobbet tror jag ;P

Önskar er alla en trevlig förmiddag så hörs vi senare,

kramar







Kommentarer
Postat av: emma-mamma till meja

Hoppas ni får en bra måndag!!

Kram

2010-03-22 @ 08:32:31
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback