godmorgon onsdag!


2010-03-31 @ 07:09:08
ååå...så skönt! när jag slutat jobbet idag så är det HELG för min o elliotts del =) Underbart värre!!
kommer dessutom sluta en halvtimma tidigare idag eftersom vi ska på utvecklingssamtal på elliotts dagis vid kvart över två. Haha..jag trodde de va sånt man hade när man gick i skolan men de finns visst på dagis de med ;) Ska bli kul  o höra va de tycker osv.

sen blir de nog en familjepromenad o lite god mat ikväll- blir nog fläskfilégryta o ris.

Elliott kan numera kallas bajsmannen-haha! för när jag skulle byta blöja på honom förut o bara skulle blöta några tvättlappar så knäppte jag upp blöjan o blötte tvättlapparna innan jag tog bort den..o de resulterade självklart i att elliott ryckte bort blöjan själv o fick lite bajs på pyjamasöverdelen o hakan. USCH SÅ ÄCKLIGT!! han är alltbra kliig våran pojk =)

önskar er alla en trevlig onsdag så hörs vi senare!

kramar






Kommentarer
Postat av: CiliaH

En fin onsdag till dig med och ha så trevligt på utvecklingssamtalet :)

KRAM

2010-03-31 @ 08:49:11
URL: http://ugglehuset.wordpress.com
Postat av: Eva

Elliott o Milo kan bilda klubb, men milo är snäppet värre som smakar på sitt =/

härligt med helg =)

2010-03-31 @ 15:16:43
URL: http://fonmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback