härliga tisdag!


2010-03-16 @ 09:16:47
åå..solen skiner ute =) tänk va glad man kan bli av lite sol. Elliott är (hör och häpna) feberfri idag- än så länge =)
och imorn drar vi till ULLARED =) ska väl kanske inte direkt storshoppa massor eftersom jag nyss va där- men det är ju alltid roligt att åka dit även om man ska handla eller inte =D

Trött kan man säga att jag är idag. Elliott har varit vaken mest hela tiden inatt. Han har typ  sovit fem minuter o sen vaknat o sen somnat igen o hållt på sådär. Vid halv 2 var han klarvaken o varm så jag tog upp honom tog tempen o gav honom en zupp o sen lite vatten med. Han fick värsta slemhostattacken som höll på i en evighet och han hostade så pass så han kräktes =(  Skönt o veta att A tar hand om allt det där inatt eftersom han ska va hemma o va ledig me elliott imorn- då kanske man kan få sova lite mer inatt iaf.

Haha..Elliott,han är för go iaf- det är en sak som är sann. Han ligger i sin puff o leker med o pratar med sin vattemugg..hihi!

jag har nog inte så mkt mer o tillägga för tillfället, tycker det är trevligt o se att det är så många som är med o tävlar =)

kramis







Kommentarer
Postat av: Eva

skönt att han är feberfri...

verkar som att milo oxå är det..än så länge iaf =)

2010-03-16 @ 10:45:16
URL: http://fonmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback