Hemmamys.


2010-03-25 @ 19:11:58
Va mysigt o lugnt det är här just nu. Elliott sover sedan 20 minuter tillbaka, jag sitter under en filt framför tvn med datorn i knäet..det sprakar i kaminen- mysigt värre =)

Efter jobbet idag så fick jag äran att hämta elliott eftersom A var tvungen att jobba över. HAn satt på en gunghäst och tjöt för han ville gå bort från den när jag kom- undrar hur länge han suttit på den o tjutig,haha!
När jag tog honom o vi skulle gå ut o klä på honom så vinkade han glatt åt alla min lille sötnos =) hihi..märks att han snappar upp mer och mer nu. Frågar man honom vart magen är så drar han upp tröjan och pekar på magen, frågar man vart snoppen är så tar han på blöjan..hihi! Nu väntar vi ivrigt på att han ska börja säga lite ord oxå, kommer bli så kul att höra honom när det väl kommer ju =)

Elliott, jag och elliotts moster o mormor var en sväng i mjölby nu i eftermiddag med- kikade lite på födelsedagspresenter till folk o så kikade jag lite på lite barnkläder. Det följde dock inte med mig något hem eftersom elliott var så kinkig o ledsen o inte pallade med att vagnen stod stilla en sekund utan gnäll..så får väl ta o gå in på lindex hemsida o shoppa lite istället kanske?

Ikväll känns de som att de inte blir många knop gjorda om jag ska vara ärlig, är trött o sleten som bara den..ska bli skönt med fredag imorn!

hoppas ni alla haft en bra torsdag??

ska ni göra något kul i helgen förresten?

kramar






Kommentarer
Postat av: Eva

hej hej..

hihi vart är snoppen =) min humor !

magbilder kommer dröja, nu är jag mest bara fläskig =) längtar lite tills jag får den där runda magen och så förstås efter sparkar !

2010-03-25 @ 20:20:13
URL: http://fonmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback