kikar in- säger godnatt!


2010-03-13 @ 22:21:09
Kikar in o önskar er alla godnatt! var hemma runt 6-tiden förut efter en dag i skogen och sen fika o bad i badkar hos elliotts mormor o morfar. Lilleman var riktigt riktigt trött efter en sådan låång o rolig lördag som vi haft idag =)

Imorn bjuder jag kanske på lite bilder på sötbusen när vi var ute o busade!

Vinnaren i melodifestivalen kan jag absolut inte klaga på- Anna är en jätteduktig tjej!

vad tyckte ni om vinnaren??

svarar på era rara kommentarer imorn, har inte hunnit idag ju!

sov gott

KRAMAR






Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

Jag hejade ju på salem, men Anna var nr två på listan ;)

2010-03-13 @ 23:31:55
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag röstade på Anna och Salem. Tycker det är kul att en låt man själv tyckte om mkt vann. Men känns lite märkligt haha. Jag brukar aldrig vara sådär jätte nöjd med vinnaren. Sedan vänjer man ju sig alltid men kul att en låt man själv röstade på vann :)

2010-03-14 @ 07:50:17
URL: http://luhanka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback