klockan elva.


2010-03-18 @ 09:51:55
Vi fick tid hos en läkare på vc kl 11.. hoppas att de inte är nåt nu. Jag är nästan intygad om att det inte är de- men som sagt lika bra att kolla upp de ju!

Va de nån som såg fuskbyggarna igår förresten?? jag gjorde't..stackars familj säger jag bara! Tänk vad folk kan vara bra på att luras. Jag skulle iofs aldrig köpa ett hus för 2 miljoner här i lilla ödeshog- det är ju inte direkt så att man får pengarna tillbaka när man ska sälja det sen oavsett om det är nybyggt eller gammalt.

Nu ska de svaras på lite kommentarer tror jag =)

städa? vad är det ;P






Kommentarer
Postat av: CiliaH

Hej vännen! Var längsedan jag tittade in hos dig nu. Hinner så dåligt med alla bloggar i och med den förbenade uppsatsen.



Hoppas att det går bra hos doktorn idag och att ni slipper äcklig medicin. Men om det nu är något så är det ju bättre med medicin än utan ;)



Hittade ni mycket kul i Ullared igår?



KRAM

2010-03-18 @ 10:26:55
URL: http://ugglehuset.wordpress.com
Postat av: emma-mamma till meja

Jag såg också det. Så jäkla synd om dom...



Kram

2010-03-18 @ 13:05:14
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback