kväller.


2010-03-24 @ 18:24:52
huh, då va de kväller igen då =) Sitter här framför tvn med minipcn i knäet och det sprakar i kaminen för fullt..mysfaktorn är hög!
Idag är jag riktigt trött och sleten i kroppen känner jag, armarna värker- lederna värker..har sorterat idag- riktigt fysiskt jobb om man säger så! Man arbetar med kroppen mest hela tiden- är ju inte riktigt van vid dom rörelserna men de blir man väl sen =)

A och elliott mötte upp mig när jag slutat jobba idag och vi tog oss en mysig familjepromenad <3
När vi kom hem blev de lite mat o sen kom Elliotts mormor o morfar förbi på lite kaffe och glass (man tager vad man haver när man får oväntat besök,haha)

Nu blir det en riktigt lugn kväll framför tvn tror jag, är precis slut..ska bara ta o lägga upp en design först tror jag..hihi!

VAd händer hos er ikväll!

kramis






Kommentarer
Postat av: johanna med tyra o otto

Vad jobbar du med?

2010-03-24 @ 19:47:26
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback