måndag morgon.


2010-03-29 @ 06:26:27
Blev visst aldrig så att jag kom tillbaka igårkväll. VAr sååå trött när jag kom hem så jag tog mig en långdusch sen kikade jag på tv en liten liten stund o sen gick jag o la mig.
Köpte ett skoställ till groventrén, microlock, skärbräde så kom inte med massor hem men de va roligt att få gå o kika lite på ikea o drömma sig bort  kan jag lova =)

NAtten har varit superbra, elliott har inte vaknat en enda gång- jätteskönt!
Idag är det åter dags för jobb/Dagis - men denna veckan blir de ju bara 3 dagar eftersom jag tagit mammaledigt på torsdag..så arbetsdagarna kommer säkerligen bara rusa iväg =)

senare idag kan de komma upp lite bilder om ni har tur ;)

Nu är de Elliottmys o bus som gäller tills vi åker,

ha en trevlig förmiddag så ses vi senare idag,

kramar






Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad skönt med en bra natt!

Jag är en av de bloggar som blivit utvald att ha en tävling i samarbete med Apoteket, hur lätt som helst att delta - kika gärna in och var med! :-) Kram Carolina

2010-03-29 @ 10:10:28
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback