mitt i veckan!


2010-03-03 @ 07:06:08
Då va vi mitt i veckan igen, va skönt det är att vardagarna går fort iaf..sen när det är helg får de gärna stå stilla en liten stund ;)
Natten har varit bra, han har sovit typ hela natten. Vaknade gjorde han kvart i fem i morse, men då gjorde jag välling o gav honom den i min säng, sedan somnade han om till ca tio över 6. Så idag fick vi allt lite sovmorgon =)

IDag blir de nog att man går o solar efter jobbet tror jag, skulle behöva lite mer färg i nyllet nu, ser ju ut som spöket laban typ,,haha!

O sen efter de blir de självklart massa elliottmys <3

nää..bäst o ta o fortsätta med morgonbestyren innan vi åker!

ha en trevlig dag så hörs vi senare,
svarar på kommentarer då, hinner inte nu!

kramar






Kommentarer
Postat av: CiliaH

Här är en till som ser ut som spöket Laban... Men jag vet inte när jag ska kunna komma iväg och sola.



Ha en fin onsdag.



Kram

2010-03-03 @ 08:28:22
URL: http://ugglehuset.wordpress.com
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

hej hej

har inte hunnit skickat något mail till dej som du kanske märkt ;) men ska försöka hitta på nått snart nu :)

du får gärna fixa lite roligare "menyer"/rader istället för "gamla inlägg" och "länkar" osv :)

2010-03-03 @ 17:58:55
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback