tröttis!


2010-03-01 @ 18:21:05
Snart är måndagen över...skönt de. Måndagar är alltid såå sega när man jobbar!
Lämningen på dagis idag blev som den varit de senaste tre gångerna, han tjöt så fort han kom in lille kraken. Det tar verkligen emot i mitt mammahjärta att lämna honom när han är sådär ledsen ju. MEn va ska man göra? vet ju att han bara ett par minuter efter jag gått är som vanligt igen..men det är ändå jobbigt ju!

Annars är allt bara fint me oss denna dagen, elliott somnade nyss, a är o tränar, o jag sitter här o är jättetrött.Tänkte ta mig en dusch o sen lägga mig i sängen o glo lite på tv o kanske somna tidigt =)

de blir nog inte mer bloggande än så här idag, men vi hörs ju imorn igen !

önskar er alla en fortsatt trevlig kväll!
kramis






Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

sv; ja, usch jag hatar verkligen magsjuka!



Nej, han var ju inte det...

2010-03-01 @ 18:52:54
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Carolina

Tack så mycket. :) Har verkligen försökt få den färdig hur länge som helst. haha.. Har haft noll inspiration och noll tid. Det finns ju så mycket annat man behöver/vill hinna med när man är ledig. :)

Känns som om man knappt har tid för alla bloggkompisar heller. Jättetråkigt.

Hoppas allt är super med er.

Kram

2010-03-01 @ 22:15:35
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback