En uppdatering..


2010-05-23 @ 11:12:45
Nu va de ett bra tag sist...igen! de har bara inte funnits tid o sen nu när de varit ganska så skapligt väder så har man velat vara ute o greja i trädgården istället =)

I fredags efter jobbet åkte A jag och Elliott till jönköping en sväng o shoppade lite grann på A6. Det inhandlades nya sneakers till lillkillen, ett par ursöta everest sandaler, ett par gummistövlar o ja..allt till elliott som sagt ;) sen köpte jag en ny mobiltelefon med- blev en sonyericsson Aino. Har ju hela tiden sagt att jag inte vill ha nån mer mobil med touchscreen- men med den här så kan man välja själv om man vill ha den som touchscreen eller som en vanlig mobil- de passar mig utmärkt =) 

http://www.gnetagalten.se/images/00081/0/helt-ny-sony-ericsson-aino-u10i.jpg



Igår va jag ute o grejade lite trädgården. Grävde upp ALLA lökar o allt ogräs i landet på framsidan. Har som plan där att ta bort kantstenarna och stapla ner jorden ordentligt så man kan lägga över lite större grus där..kommer nog bli jättefint tror jag =) iaf bättre än nu! SEn på eftermiddagen var A iväg o sparkade lite fotboll så elliott och jag tog oss en liten promenad och hamnade i slutändan hoss elliotts kusin W, där hade elliott det så roligt så han knappt ville följa med hem. De har ju staket i hela trädgården så de kunde ju springa runt fritt som bara den. När elliott och jag va ute här hemma igår så fick jag ju bara springa o jaga elliott på trottoaren mest hela tiden.

Idag håller A med andra ord på att sätta upp staket o grindar här hemma =) ska bli skönt när de är klart sen så man inte behöver vara på konstant jakt efter den lille busungen- skönt o kunna koppla av lite mer ju =)
O nu hade jag tänkt att jag skulle gå ut o räfsa upp alla gräsrester från gräsklippningen.

15 dar kvar nu =)

ha en trevlig förmiddag!

kramar






Kommentarer
Postat av: Eva

vad härligt att barna kunde springa fritt =)

vad är det 15 dagar kvar till ? nyfis

vi har väl haft en sådär rolig dag. milo har mest varit förbannad för allt typ. men nu sover han iaf =)

2010-05-23 @ 19:13:30
URL: http://fonmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback