hoho =)


2010-05-20 @ 18:26:48
Nu är jag här igen o skriver =)

Allt är bara bra hos oss just nu, vi är friska alla 3 o har varit på både jobb o dagis idag igen! skönt att få lite vardag!! Idag var det dessutom förskolans dag här i bynn o de firade alla dagisavdelningar med att klä ut sig o gå en liten parad. Elliott var en liten kisse med örondiadem och en svans. A o jag gick  ifrån jobbet en liten sväng för o kika på paraden, och elliott satt där så snällt o tyst i en vagn o bara kikade- efter en stund fick han syn på oss. Men vi sa båda att vi inte skulle gå fram o säga nåt till honom för då hade han säkert velat följa med oss istället. Men han satt där i vagnen o kikade på oss o undrade vad vi höll på med som stod där borta o tittade..hihi!

Vi fick oss en liten promenad i regnet förut med. Vi sa att vi skulle gå fram till banken o växla in alla de där pengarna som elliott haft fullt med i sina två sparbössor o sätta in på hans konto. Så de gjorde vi- och va hände när Elliott o jag gick ut från banken o väntade på A utanför? de började spöregna såklart =( men jaja..de är väl bara o ta de me en nypa salt. Är väl såhär de kommer o va nu ett tag framöver antar jag??

nähä..om jag skulle ta o börja med en design jag inte hunnit göra ännu,

ha en trevlig kväll allihopa!

kramar






Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

sv; vad skönt=)

2010-05-20 @ 19:20:32
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback