38+0


2010-11-26 @ 09:34:41
Godmorgon på er allihopa, Eller ja..godmorgon o godmorgon kanske är synd o säga. Antar att många av er redan varit uppe ett bra tag (många småbarnsföräldrar som läser tror jag).
Är nyss hemkommen från dagis där jag lämpat av en styck buselliott, och som vanligt (numera) fick jag ingen kram o ingen puss..vilken liten snåljåp det är ;)

Idag blir de hyfsat lugnt. Hann o damma o ta toaletterna igår så idag blir de lite dammsugning o torkning av golv..men de blir i min egna lilla takt de. Sen hade jag tänkt att jag skulle försöka vila mig en stund. HAr verkligen varit kaos inatt. Inte tack vare Elliott utan den lill* därinne. Ibland har jag varit o pinkat en gång i timmen, några gånger en gång i halvtimmen. Så har de hållt på hela natten. O man har ju så himlans svårt o somna om efteråt me eftersom bus*n därinne lever tjolabaloo.
Undrar om den nånsin kommer o sova sen när den kommit ut?
De säger ju att bebisen inte rör på sig lika mkt de sista veckorna..men de har jag inte märkt nåt av...haha! Antar att de blir förlängning på graviditeten med andra ord.. om h*n bara kunde lugna ner sig lite grann iaf så de inte känns som att de blir så.

kan ju bjuda på ett par bilder med.. på preggot i sin alldeles för tajta fleecetröja..

förmiddagens outfit med andra ord ;) O ja, står inte lika nära spegeln båda gångerna som ni kanske ser ;)

 

14  dagar kvar kära vänner...







Kommentarer
Postat av: Lena - Mamma till Ian

Oj vilken fin mage du har nu....hoppas den lugnar ner sig lite snart =)



Snåljåpen Elliott, men kul att han tycker det är skoj med dagis.



Kram

2010-11-26 @ 10:07:31
URL: http://trollflikka.blogg.se/
Postat av: ruby, milo och magen

spännande:D nu kan det verkligen bli bebis näär som:D



ja ska få plocka ut min bebis några dagar tydigare igen. Det kommer bli den 8e Dec ist pga alla mina uvi... ja får inte behandlas mer så då lägger de snittet ytterligare några dagar tidigare så ja inte riskerar att få spridning upp till njurarna.

Kram

2010-11-26 @ 10:27:42
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Malin

Nu e de inte lång tid kvar:)

2010-11-26 @ 10:39:13
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback