åå..vilken härlig start på dagen =)


2010-11-22 @ 09:50:32
Hej på er alla, vilken underbar start på dagen vi har haft idag. Inte nog med att A är hemma idag, vi fick sovmorgon till strax innan 8 alla tre. Helt underbart ju! Sen låg vi o myste lite i sängen och sedan blev de frukost vid matbordet för oss alla tre, inte ofta hela familjen sitter samlad o äter frukost ihop ju <3

Sen kollade jag nyss in min mail, och fick se att jag hade fått ett mail av Sara där det stod att jag hade vunnit hennes tävling om ett hemligt pris från lilyochbrorsan TACK så jättemkt för att jag fick chansen att va me o tävla =)

Så ni ser ju själva vilken underbar dag man haft hittills- nu hoppas vi att den fortsätter så bra me..hiihi! men de tror jag nästan ;)

Om en stund ska vi åka iväg till Jönköping en sväng o kika lite grann, de blir grejt de!

Önskar er alla en trevlig start på veckan,
kramar






Kommentarer
Postat av: eva

vad härligt de låter !

2010-11-22 @ 15:52:05
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Carolina

Vilken tur du verkar ha just nu. Lust att låta den smitta av sig lite också?! ;)

2010-11-22 @ 21:11:06
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback