"den sunkar inte"


2010-11-23 @ 08:16:54
Godmorgon allihopa, fint väder vi har ute..eller va säger ni?STORM..isch! o till råga på allt så måste man ge sig ut i ovädret o lämna busen på dagis samt handla lite på ica. Men de finns ju inge dåligt väder- bara dåliga kläder eller va de är de säger!

Fick sovmorgon till tjugo över 7 i morse, de va inte illa pinkat de! Kan ju bero på att lilleman fortfarande är seg efter att varit uppe länge i helgen o så sov han inge mitt på dagen igår. Vid halv 4 kom han in till oss o lade sig o myste o sov som en stock.
När han sedan vaknade så pekade han direkt på tvn o sa "Ii" så jag satte igång tv'n. Men som vanligt när de snöar så fastnar snön på parabolhuvudet vilket innebär att de inte finns någon signal. Så jag fick helt enkelt säga " Den funkar inte"  varpå sonen inte va sämre o sa "den sunkar inte, sönder"

ja de va väl våran start på dagen det <3

Nu ska jag fortsätta ta o mysa me sonen som sitter o kikar på filmen bilar i brist på annat,
vi hörs senare

17 dagar kvar...

ha en trevlig förmiddag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback