Deppigt =(


2010-11-09 @ 10:08:04
Jahopp, då va snökaoset här :( o Vi som skulle åka till Ullared imorn, undrar just om de blir nåt me de nu. Blåser typ storm ute o yr massa snö. Undrar just om ovädret drar sig uppåt eller om de stannar här imorn me? Vill ju verkligen åka o måste åka till Ullared..törs inte åka längre fram. De är ju ändå bara en månad kvar till BF snart, tror inte man orkar me o åka längre fram.

Jaja..jag tröstar mig själv med o ha en sats saffransdeg på jäsning, o så har jag köpt julmust. De är snön som gör att man känner för o sitta inne o mysa me julgott ju =)
Hoppas bara lussekatterna blir goda sen med.

I eftermiddag måste vi verkligen bestämma oss hur vi ska ha de eftersom vi ordnat med barnvakt till Elliott. Det är bestämt att han ska åka till sin farmor o farfar i kväll o sova över där. För hur roligt är de o släpa upp ett barn vid halv 5 på morgonen? Gaaah, ja hoppas att de går att åka imorn, ska följa varenda prognos som finns nu.

Säg gärna till om ni vet nåt ;)






Kommentarer
Postat av: Sofie

Hur gick det nu när de var varsling på tvätten om man får fråga?

2010-11-09 @ 10:28:51
Postat av: Alfva

Hoppas att det lägger av att vara storm hos er! Här har det precis dragit in, men jag kan knappast säga att det ser SÅ farligt ut när jag tittar ut genom fönstret!

2010-11-09 @ 10:40:39
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: eva

haha..jo fast oftast är det roligt. jobbigast är när neah ska äta då passar busen milo på att göra allt som han inte får..men forhoppningsvis blir han lite lugnare när han börjar på dagis början på februari =)

ja visst är det skitväder, jag vill inte åka nånstans heller för vi har inga vinderdäck på nya bilen ännu =/

2010-11-09 @ 10:54:06
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Lena - Mamma till Ian

kolla www.yr.no



Hoppas ni kommer iväg ialla fall =) Gott med lussekatter, ska ta och göra det sen med.



Kram

2010-11-09 @ 11:48:10
URL: http://trollflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback