mitt i veckan.


2010-11-24 @ 09:50:52
så va de då mitt i veckan igen, tycker de inte är annat än måndag-onsdag- fredag =)

Natten har väl varit sådär som i vanlig ordning..sprungit o kissat som en tok, sen runt halv 2 kom elliott in tlll oss o ville ligga emellan oss. Då sov man knappt en blund för de. De blir ju lite trångt, fast mysigt är de ju iofs =) Undrar om han ska hålla på såhär ett tag nu-vet inte hur många nätter i rad han kommit in till oss nu. De kommer ju bli extra trångt sen i så fall när bebisen kommer..haha!

O usch..sen va de så äckligt igårkväll med när jag skulle vända mig i sängen.. Fick värsta sura uppstötningen som typ satt kvar i halsen hur länge som helst sen. Vart tvungen o ta halsbränne medicin igen..tvi valen va jag hatar sura uppstötningar o halsbränna =(

Idag fick jag varken nån puss eller kram när jag lämnade lillebus på dagis inte, men han kunde iaf vinka o säga hejdå =) Sen tog jag faktiskt en tur till ica idag igen. Vart så sugen på apelsin o när man är gravid o verkligen vill ha nåt så kan man inte släppa de förrän man fått äta de ju ;) så apelsiner blev det, och sen några påsar saffran. Får se om jag ska ta o baka lite lussekatter någon dag. Tänkte först göra de idag- men det är skönt o bara ta de lugnt me ju ;)

nu ska jag kika runt lite här..

hörs senare

16 dagar kvar...






Kommentarer
Postat av: Lena - Mamma till Ian

Mysigt att han kommer in och vill ligga hos er, men det kommer nog bli rätt trångt när bebisen har kommit. Men om det fortsätter såhär så kan ju du och bebisen gå in och lägga er i Elliotts säng när han kommer in till er.



Hoppas det blir bättre att han sover i sin säng...



Ta en vilo dag idag, lussekatterna försvinner inte.



Kram

2010-11-24 @ 10:34:07
URL: http://trollflikka.blogg.se/
Postat av: Amanda & Oscar

En större säng kanske?

2010-11-24 @ 19:00:25
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback