Nostalgi..


2010-11-25 @ 19:04:32

MORGONMYS (inlägg för ett år sen)

2009-11-25 @ 09:39:05

____________________________________________________________________

22:07 (skrevs för två år sen)

2008-11-25 @ 22:12:32

"Nu ska jag gå o lägga mig hade jag tänkt. Tycker allt e så förvirrande nu.. många pratar om förvärkar o sammandragningar..har inte haft en enda..kan inte sluta tänka på de.. kommer ja nånsin få de? tänk om bebisen inte vill komma ut. tänk om ja får gå två veckor över tiden.. gaaaaah..vill inte gå över jul. Måste få min barnmorska till o lova mig de på nåt sätt. 

De enda ja märker av är att det är så trångt i magen så de spänner när ja rör på mig..e allt o stickningarna!


tänk om man inte märker av att det är dags? tänk om ja som tror att allt e normalt bara låtsas om som inge sen när de väl är dags? haha..eller de går nog inte iofs. så mkt frågor man har, men fattar ju själv att det är individuellt.



Ja o älsklingen såg på robert gustavssons lösvikt film förut..den va rolig..skrattade mkt vill ja lova!


Jag börjar bli orolig nu..inför allt som komma skall.

godnatt på er. kramar"

_______________________________________________________________

känner verkligen igen mig lite i de sista inlägget..jag är fortfarande lite orolig över att få gå över två veckor. Men denna gången är jag inte orolig över att de blir julafton. De är mer så att jag är orolig över att om man går över tiden så blir bebisen jättejättestor o kanske knappt kan komma ut den naturliga vägen om jag går två veckor över.
O ja...magen är spänd som bara den o ilar o sticker gör det för jämnan i magen ju.

O nu är jag mest orolig för att man inte ska hinna in i tid till förlossningen.. man vet ju ungefär hur de kan starta nu denna gången... men har ett barn banat väg innnan så kanske de går mkt fortare denna gång?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback