Prognoserna.


2010-11-09 @ 12:08:13
Har kollat väderprognoserna nu inför morgondagen:

Ödeshög kl 01-7 mulet och 1 grad.
Jönköping:  kl 01-07 mulet och 0 till -1 grader.
Smålandsstenar kl 07 mulet och 1 grad
Ullared kl 07-13 mulet 0-4 grader.

Vi kommer nog att åka härifrån någon gång runt kvart i 6 tiden tror jag. Sen tar det ca 45 minuter till Jönköping (tar i lite extra) o sen runt 7 är vi i smålandsstenar o då stannar vi på fiket o fikar. Sen brukar vi oftast vara i Ullared strax efter klockan 8 då de har öppnat.

tycker inte de verkar som att de ska va nån fara imorgon faktiskt. Inget snöfall och inga såna där starka vindbyar. O vi har ju vinterdäcken på. Tänk er när A o jag åkte till Ullared i februari- då va de faktiskt över -20 grader på sina ställen i skogarna...de ni!

så hoppas hoppas nu ;)






Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh vad jag är avis. :) Vill också dit ju. Men jag får snällt vänta till i januari, men då jäklar ska de ryka i plånboken. ;) haha

Kör försiktigt i morgon och ha riktigt kul!!

2010-11-09 @ 22:00:20
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback