Svullna fötter?


2010-11-04 @ 19:11:10
Varje dag så kikar jag lite extra på mina fötter för o se så de inte svullnat upp. Sist jag var gravid så svullnade de upp i mitten av november minns jag (hade som sagt bf 13:e december då)  O de känns som att de verkligen kommer bli svullna denna gången med. vet att i slutet där så gick jag nästan upp 6 kilo bara på ett par veckor bara för jag samlade på mig så mkt vätska.




såhär ser de ut i normalt tillstånd.

jag hoppas dock fortfarande på att de inte blir så mkt svullet denna gång ;)






Kommentarer
Postat av: Katja

usch för svullna fötter! Får kämpa mig på med skorna var gång jag ska ut och då är skorna ändå stora i vanliga fall... De ser hemska ut hehe.

2010-11-04 @ 20:12:36
URL: http://www.lillagrodden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback