värsta problemet..


2010-11-20 @ 14:10:44
Haha..de här me o va höggravid är inte alltid så lätt inte. Speciellt inte när man ska ta fram kläderna som man ska ha på sig under dagens gång. Just nu kör jag stenhårt på ett par fusk jeansleggings o har nästan på mig dom varje dag. Känner verkligen att jag vill ha något mjukt och bekvämt när jag rör mig. Visst mammajeans i all ära-de är jättebra med. Men såhär i slutet så känns de som att de blir så stelt o ha på sig dom när man ska försöka böja sig ner osv.

O finkläder- va är det? haha...ska ha kalas ikväll o imorn- har knappt nåt o ha på mig. Men de skiter jag i- tar de jag har o känner att jag kan ha!

shit vilka problems alltså ;P






Kommentarer
Postat av: eva

det var det enda som var bra med att vara gravid på sommaren..man kunde ha leggings och linne typ varje dag =) och foppatofflor !

2010-11-20 @ 18:11:50
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Madde

Tycker jag du gör rätt, viktigast är att det känns skönt, jag hade leggins hela min graviditet :)

2010-11-21 @ 10:13:13
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback