1 november tvåtusenåtta.


2010-10-31 @ 20:07:15
Detta är utrag av vad som skrevs i bloggen för två år sen imorn när det är ny månad o allt:

Lördag morgon "Usch.. e så trött idag. Har soit dåligt inatt. Har varit uppe o kissat flera gånger,har till råga på allt oxå vaknat med halsbränna x antal gånger. Och vid halv fyra var jag tvungen o gå upp å ta mig en macka för jag var hungrig. Tog även lite flytande halsbrännemedicin då med. Sedan har ja sovit halvt om halvt efter de. Har ont i axlar o armar med..det är så svårt o veta hur man ska ligga, har svårt o veta hur man ska hålla händerna när man ligger på sidan.. Men men..annars mår jag ju  jättebra! Vi ska ju bli föräldrar snart.det slår det mesta =) Då står ja ut me krämpor."

-----------------------------------------------------------------------------------------

äntligen hemma "äntligen e man hemma från stan. Var mkt folk på a6 vill jag lova! Allt vi skulle ha hade 1klass tagit hem faktiskt. Så nu har vi babyskydd o vagn. Köpte även två amningsbehåar idag på hm, o så kunde jag inte motstå o köpa en plyschsparkdräkt som va röd med mössa till på lindex, kostade endast 39,50:- o så va de ta två betala för en med. Så tog en tomteklänning me luva med. Tänkte Om det blir en flicka, blir det inte de så kan man ju spara..för vem vet..de kanske blir fler decemberbarn i vår släkt? bra å ha lixom."

(såhär ser babyskyddet o barnvagnen ut som vi hade till elliott- kommer även användas till broster)

(haha.. tänk att jag redan då kände på mig att de skulle bli ett till decemberbarn)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback