Friday night.


2010-10-01 @ 20:00:29
Ligger i varsin soffa. JAg har nyss tänt en brasa i kaminen- det var ganska kyligt här hemma faktiskt. A har hyrt en rätt så värdelös film enligt mig, Greenberg, med bla Ben Stiller och Rhys ifans (stavning?) skitkass..trodde den skulle va rolig- men har inte skrattat en enda gång! Så satte mig framför datorn istället en liten stund nu ;)

Bebis busar o busar inne i magen, nu har sparkarna börjat komma längre o längre upp..eftersom det är sådant liv inne i kulan så blir man nästan orolig när den väl är stilla sen,hihi..då får man ta en lugn stund o lägga sig på soffan o känna så de verkligen är full aktivitet fortfarande!

Idag hade Elliott målat med tuschpennor på dagis, resultatet av det? ritmärken i händerna och så hade han fått med sig en teckning hem som han hade gjort..så fin så =) Blev såå stolt i mitt mammahjärta <3 kanske lägger upp en bild på den imorn när jag lägger upp magbilder!

Nu ska jag ta o kika runt i lite affärer o se om jag hittar de jag lätar efter...

ha en fortsatt trevlig fredagskväll,
kramar






Kommentarer
Postat av: eva

du förresten tänkte fråga ifall du har lust att göra om min header..den är ju inte vidare aktuell längre och jag är kass på sånt själv =/

bara om du vill. kan isåfall maila dig nya bilder och önskemål om text =)

kram kram

2010-10-01 @ 20:26:13
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: christin

Fin blogg du har! :-) har med en elliot härhemma :)

2010-10-01 @ 20:55:54
URL: http://justlikecandy.blogg.se/
Postat av: Carolina

Ja, jag hoppas verkligen på att få mer energi igen snart. Vill ju kunna njuta av varje minut och stråla som alla andra gravida. :) hihi

Hoppas du har en riktigt trevlig kväll, trots den dåliga filmen. ;)

Kramar

2010-10-01 @ 21:15:10
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback