hej du soliga måndag.


2010-10-25 @ 09:54:49
måndag o sol..kan de bli bättre start på veckan? o till råga på allt så sov elliott till kvart i sju i morse, de händer inte ofta kan jag lova! Men var väl iofs inte så konstigt iom att han hade tappat nappen runt tolv-snåret och när jag va inne o skulle stoppa in den så låg han klarvaken o sa "heeej". Sade bestämt åt honom att han skulle mysa med filten o nalle puh o somna om igen..o där låg han o babblade o höll på en bra stund (dock utan att gå upp en endaste gång vilket va bra) o till sist vart de tyst.

Idag tänker inte jag göra ett skvatt ska ni veta.. idag ska jag bara ta de lugnt. Visst de blir väl tvättning som vanligt..men annars ska jag bara vila upp mig lite hade jag tänkt. Sovit som en kratta inatt me många kissningar..sen känns magen helt mörbultad precis överallt..vet inte vad lill*n hållt på med inatt alltså ;)
Sen kan jag ju behöva ta de lite lugnt nu med o vila upp mig för onsdag, torsdag, fredag och lördag är vi själva här hemmavid då A först ska på kurs me jobbet, och sen på fredag-lördag är det "spritresa" till Tyskland som gäller. så kan va skönt o ha vilat upp sig lite... för man vet ju aldrig hur eftermiddagarna/kvällarna blir..haha!

kan ju dela med mig av lite grejer som händer nu framöver förresten;
Onsd, Tors, Fre, Lör ..A är i tyskland.
1 november syskonvagnen finns klar för avhämtning (får dock se när man kan hämta den)
8 november Barnmorskebesök
10 november Ullared wiihoo =) (en månad kvar till BF o elliotts birthday)
18 november Barnmorskebesök
15 november? börja julpynta?
20 november 30 års kalas för A troligtvis
22 november A fyller 30 år (hitta på nåt då?)
27-28 nov nånstans kalas då A's svägerska fyller år.
27 november vi firar 6 år som par <3
5 december jag fyller 27 år.. (blir antagligen kalas för både mig o elliott då)
10 december Elliott fyller 2 år o Broster är beräknad anlända

ja o däremellan hittar man väl alltid massa saker o göra med så ;)

önskar er en trevlig måndagsförmiddag,
kramar









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback